Triatló Oliva dissenya i desenvolupa activitats de promoció, campanyes que potencien i respecten el principi d’igualtat en les activitats que s’organitzen.
Encoratja a patrocinadors i administracions per tal de donar suport a l’esport femení i les activitats que puguen potenciar la pràctica esportiva de les dones.
Triatló Oliva segueix la Guia elaborada per el Consell Superior d’Esports i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies per tal d’incorporar a les seues activitats de gestió esportiva local la perspectiva de gènere.
Un clar exemple d’aplicació és la difusió mitjançant xarxes socials, web i suports físics que es fa amb el cartell de la Degana i el Capità 113MD on la figura femenina és protagonista any rere any.
Enguany amb especial ressó per estar al cartell la primera guanyadora Local Teresa Ribes guanyadora de la passada edició en 2019, actual Campiona Autonòmica en Mitja Distància i Eliana Krist Sotelo portada para la Degana por ser Cabdell 2013, on va guanyar les dos modalitats en la mateixa temporada i guanyadora en nombroses edicions, una de les millor Ambaixadores d’aquesta edició en versió multirpova degut a la situació Pandèmica.
En aquesta edició a la gran promoció de gènere s’afegeix la celebració del «Any Centelles» i al mateix temps ser la seu del Campionat Autonòmic de Mitja Distància de la CV .
La bona acollida que rep aquesta campanya augmenta any rere any i en la tornada de la prova després de tant de temps, que ha afectat a tot arreu, després de la DANA en 2019 i de la Pandèmia que millor que veure una triatleta local Teresa Ribes revalidar l’Autonòmic de Mitja Distància de la CV a casa, a Oliva, on va rebre de mans de l’Alcaldessa Yolanda Balaguer i en presència de la Regidora d’Esports Yolanda Navarro, la Federació de Triatló i el Director Tècnic de la prova Antoni Cots, la medalla Finisher del Capità.
,L’enhorabona per abanderar la participació femenina que potenciarà la pràctica general d’aquest esport i en particular a Oliva i pobles del voltant on l’Escola Municipal Tritarongina es presentarà el proper mes d’Octubre Escola Mancomunada amb un gran quadre Tècnic i on vàries poblacions sumen per tal d’aconseguir un circuit i una base única a la CV.
Estem d’enhorabona tornant al candeler i a més a més gaudint del Títol de Teresa Felicitats Campiona!!!!!
clic per veure video entrada Teresa Ribes Enhorabona
https://youtu.be/snckSwQZJW8